2013. Pilaitės gimnazijos mokinių išvyka į Varšuvą

074varsuva2013

Kovo 26-27 d. 8-ų ir I – III klasių mokiniai lankėsi Varšuvoje ir moderniausių Europoje technologijų muziejuje - Koperniko mokslo centre.

088varsuva2013

092varsuva2013

097varsuva2013

124varsuva2013jpg

175varsuva2013

178varsuva2013

192varsuva2013

Išvykę iš Vilniaus anksti ryte, visą dieną vaikštinėjome po Lenkijos sostinę Varšuvą, įsikūrusią abiejuose Vyslos krantuose. Nepaliko abejingų apžvalginė ekskursija pėsčiomis po senamiestį. Matėme Karalių rūmus, paminklą karaliui Žygimantui III Vazai, Turgaus aikštę su buvusiais pirklių namais, Šv. Jono krikštytojo katedrą, Undinėlės paminklą, gynybinius senamiesčio įtvirtinimus, Varšuvos sukilimo paminklą. Eidami vienu žinomiausių senamiestyje kelių – Karališkuoju traktu - gėrėjomės Prezidentūra, Universitetu, Mokslų akademija, paminklais A. Mickevičiui, J. Poniatovskiui, N. Kopernikui, Šv. Kryžiaus bažnyčia, kurioje ilsisi vieno žymiausių lenkų kompozitoriaus Frederiko Šopeno širdis bei Nobelio literatūros premijos laureato rašytojo V. Reimonto širdis. Prisėdę ant suolelių klausėmės Frederiko Šopeno muzikos. Vaikštinėjome po vieną gražiausių Europoje parkų ir rūmų ansamblį – karališkąsias Lazienkas.

Antroji kelionės diena buvo skirta Koperniko mokslo centrui. Netradiciniame muziejuje buvo galima viską liesti, sukti, dėlioti, judinti... Jame interaktyviu būdu galėjome susipažinti su įvairiais mus supančiais bei stichiniais reiškiniais, svarbiausiais žmonijos išradimais, tyrinėti žmogaus kūno dalis, pasitikrinti savo fizinę būklę, palyginti ją su laukinių gyvūnų savybėmis, atrasti meną, muziką. Tai puiki vieta mokymuisi. Čia kiekvienas galėjo pabūti tuo, kuo norėjo - gydytoju, muziku, archeologu, tyrinėtoju ar mokslininku.

Pavargę, bet kupini įspūdžių vėlai vakare grįžome namo.