Mūsų gimnazija antrus metus įgyvendina Nuolatinio tobulinimo švietime metodiką. Viena iš šios metodikos dalių – profesinio tobulėjimo grupių darbas PDCA metodu, skirtu sistemiškai spręsti problemas ir tobulinti ugdymo procesą.
Lapkričio 11 dieną gimnazijos aktų salėje susirinko visos profesinio tobulėjimo grupės. Susitikimo metu jos pasidalijo pirmojo devynių savaičių ciklo, skirto išsirinktos problemos sprendimui, įžvalgomis bei rezultatais. Pranešimus pristatė aštuonių profesinio tobulėjimo grupių atstovės: lietuvių kalbos (A. Abromaitienė), fizinio ugdymo (L. Vilkevičienė), gamtos mokslų (V. Jočienė), antrosios užsienio kalbos (T. Piskunova), matematikos ir informatikos (I. Medelinskaitė), socialinių mokslų (A. Pometko), anglų kalbos (J. Norkūnienė) ir menų (K. Šileikienė).
Apibendrinus rezultatus pastebėta, kad pagrindinės probleminės sritys, kurias šiame cikle identifikavo ir sprendė profesinio tobulėjimo grupės, yra mokytojų vertinimo skirtumai, pamokų nelankomumas, žemi diagnostinių testų rezultatai I klasėse ir mokinių baimė kalbėti viešai.
Kiekviena grupė pateikė konstruktyvias išsikeltos problemos sprendimo priemones: sukūrė vieną informacinį lapą dėl dalykų keitimo;
koregavo vertinimo dažnį, tolygumą ir pobūdį; rado būdą mokinių mąstymo-reflektavimo aktyvinimui; kūrė sistemą, kuri įdarbintų pamokoje nesportuojančius mokinius; numatė sprendimus mokinių turimų žinių spragų šalinimui; sukūrė mokinių skatinimo, motyvacijos didinimo sistemą.
Galiausiai visi dalyviai vieningai sutarė, kad būtina nuosekliai tęsti pradėtą darbą, stebėti pokyčius ir, prireikus, koreguoti veiklos kryptis.
Parengė direktoriaus pavaduotoja ugdymui Rima Mickevičienė ir anglų k. mokytoja Goda Čiplytė




