fono paveiksliukas

Pilaitės gimnazistų pokyčiai po Forumo teatro užsiėmimų

Pilaitės gimnazijos mokiniai dalyvavo projekte „Neformalaus ugdymo veiklos, grįstos Forumo teatro metodu“, kuris buvo finansuojamas Europos Sąjungos NextGenerationEU lėšomis per „Tūkstantmečio mokyklų“ programą. Ši iniciatyva siekė skatinti mokinių pilietiškumą, kūrybiškumą, toleranciją ir bendravimo įgūdžius per interaktyvias Forumo teatro veiklas.

Pokyčiai po Forumo teatro veiklų

Po projekto įgyvendinimo buvo atlikta mokinių apklausa, siekiant išsiaiškinti, kaip dalyvavimas veiklose paveikė jų požiūrį ir gebėjimus. Rezultatai parodė, kad:

  • Požiūris į analizuotas temas: Didžioji dauguma mokinių (daugiau nei 85 %) teigė, kad jų požiūris į analizuotas temas pasikeitė bent iš dalies, o tai rodo, kad temos buvo aktualios ir paveikios.
  • Konstruktyvus bendravimas ir konfliktų sprendimas: Dauguma mokinių pastebėjo teigiamą pokytį bendravimo ir konfliktų sprendimo gebėjimuose, o tai rodo, kad Forumo teatro metodas skatino savistabą ir bendravimo įgūdžių refleksiją.
  • Asmeninis pasitikėjimas savimi: Didžioji dauguma mokinių jautė bent šiek tiek sustiprėjusį pasitikėjimą savimi.
  • Tolerancija ir pagarba kitaip mąstantiems: Beveik visi mokiniai nurodė padidėjusią toleranciją kitokioms nuomonėms, o tai buvo vienas ryškiausių teigiamų pokyčių.
  • Diskusijų vertė: Dauguma mokinių įvardijo diskusijas kaip naudingas ar labai naudingas.
  • Drąsa ir atvirumas: Dauguma mokinių pastebėjo bent šiokį tokį pokytį drąsos ir atvirumo srityje, o tai rodo teigiamą emocinį augimą.
  • Kūrybiškumas: Dauguma mokinių pastebėjo kūrybiškumo augimą.
  • Komandinis darbas: Dauguma mokinių pastebėjo pagerėjimą komandinio darbo įgūdžiuose.

Kartu su @Tūkstantmečio mokyklos

Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis.

„Tūkstantmečio mokyklų“ programą įgyvendina #Europossocialiniofondoagentūra

Parengė  Rimanta Vaičekonytė, Všį „Menų ir mokymo namai“