3 tikslas. Pasirengti tarptautinio bakalaureato programos įgyvendinimui gimnazijoje, aktyviai dalyvaujant europiniame mokyklų tinkle ir siekiant tarptautinio pripažinimo.
3.1. Tikslo anotacija.
Šis tikslas siejasi su 3-iu gimnazijos strateginiu tikslu ir skirtas pasirengti tarptautinio bakalaureato programos įgyvendinimui. Remiamasi europiniu mokyklų tinklu ir aktyviu dalyvavimu jame. Tarptautinio bakalaureato diplomą pripažįsta viso pasaulio universitetai, o tai didina akademines galimybes. TB diplomo mokiniai yra labiau linkę įstoti į aukščiausio lygio universitetus nei stojantieji, turintys kito lygio diplomą (Duxbury, V., Westlake, C., Joice, W., 2021).
Tarptautinis mokymosi rezultatų pripažinimas tapo vienu svarbiausių ugdymo įstaigų kokybės standartų. Toks pripažinimas turi daug formų ir apima skirtingas besimokančiųjų grupes. Gimnazijos strategija įpareigoja siekti aukščiausių mokymo(si) standartų, tarp kurių didžiausią reikšmę turi Cambridge ir Tarptautinio bakalaureato programos. Norint tinkamai ir atsakingai pasirengti įgyvendinti pastarąją, siekiame ne tik mokinių aukšto anglų kalbos lygio, bet ir planingai ruošiame programoje dirbti gimnazijos specialistus, tuo pačiu didindami mokytojų ir mokinių motyvaciją. Ir vienų, ir kitų kompetencijos stiprinamos dalyvaujant europiniuose realiuose ir virtualiuose tarptautiniuose projektuose su užsienio partneriais, mobilumuose mokymosi tikslais, įvaldant CLIL metodiką. Praktinius kalbos įgūdžius ir europinę dimensiją užtikrina ilgalaikė tarptautinė partnerystė. Plėtojami tarptautiniam lygiui reikalingi organizaciniai gebėjimai. Didėjant tarptautiškumo patrauklumui, gimnazija daugiau mokytojų įtrauks į tarptautinius projektus ir programas, mažins įtraukties į tarptautiškumą kliūtį.
3.2. Tikslo įgyvendinimo laikotarpiai.
2024–2025 m. m.
- atnaujinamas ir pradedamas plėsti tarptautinio bendradarbiavimo mokyklų tinklas;
- gimnazijoje diskutuojama apie Tarptautinio bakalaureato programos poreikį, galimybes ir iššūkius, sudaromas pasirengimo programai planas;
- nustatomi tarptautinio pripažinimo segmentai, sudaromas tarptautinio pripažinimo veiklos planas.
2025–2026 m. m.
- stiprinamas tarptautinio bendradarbiavimo mokyklų tinklas;
- vykdomas trejų metų pasirengimo Tarptautinio bakalaureato programai planas: galimybių tyrimas ir autorizacijos studija;
- mokomasi iš šalies ir užsienio mokyklų, turinčių Tarptautinio bakalaureato programos tradicijas;
- mažinamos kliūtys mokytojams dalyvauti tarptautiniuose projektuose, mobilumuose;
- pradedami dėstymo vizitai;
- pradedamas CLIL (Content and Language Integrated Learning) metodikos mokymasis.
2026–2027 m. m.
- įtvirtinamas tarptautinio bendradarbiavimo bazinis mokyklų tinklas (kaimynystė-Šiaurė-Vakarai-Pietūs);
- vykdomas trejų metų pasirengimo Tarptautinio bakalaureato programai planas: mokytojų profesinis tobulėjimas Tarptautinio bakalaureato programos atitikmeniui;
- tęsiamas mokymasis iš šalies ir užsienio mokyklų, turinčių Tarptautinio bakalaureato programos tradicijas;
- tęsiami dėstymo vizitai;
- tęsiamas CLIL (Content and Language Integrated Learning) metodikos mokymasis.
2027–2028 m. m.
- gimnazija pasirengusi Tarptautinio bakalaureato programos įgyvendinimui;
- gimnazijoje pasirengta Tarptautinio bakalaureato programos autorizacijos procesui;
- gimnazija aktyviai dalyvauja europiniame mokyklų tinkle siekiant tarptautinio pripažinimo.
Poveikis.
- Bendruomenė. Pasiekusi pakankamą lygį pradėti Tarptautinio bakalaureato programą, susitarusi dėl skirtingų mokymosi lygių, didžiuojasi tarptautiniu pripažinimu.
- Gimnazija. Pasirengusi įgyvendinti Tarptautinio bakalaureato programą ir aktyviai dalyvauja tarptautinėse programose bei projektuose.
- Lietuvos lygmeniu. Gimnazija tampa Tarptautinio bakalaureato programą įgyvendinančių mokyklų tinklo dalimi, yra žinoma savo tarptautine veikla dėl efektyvaus sklaidos plano įgyvendinimo.
- Europiniu lygmeniu. Tampa pripažintų tarptautinių programų puoselėtoja, aktyviai veikia europiniame mokyklų tinkle, matoma europiniu lygiu.




