Pagalbos vaikui planas
I etapas:
- Problemos išsiaišinimas;
- Problemos sprendimas tarp mokytojo, tėvų ir vaiko.
- Mokytojas išbando kitus mokymo būdus ir metodus, įvairias bendravimo formas;
- Mokytojas pagal galimybes teikia individualią pagalbą;
- Mokytojas informuoja tėvus ir klasės auklėtoją apie iškilusią problemą;
- Tėvai, klasės auklėtojas, mokytojas konsultuojasi su specialistais.
- Mokytojas keičia metodus ir būdus. Tėvai, klasės auklėtojas stebi vaiko pokyčius;
- Klasės auklėtojas, mokytojas kreipiasi į spec. ugdymo komisiją arba prevencinę darbo ir socialinės pedagoginės pagalbos vaikui grupę;
- Spec. ugdymo komisija tiria vaiką arba prevencinio darbo ir socialinės pedagoginės pagalbos vaikui grupė analizuoja situaciją, teikia konsultacijas;
- Supažindinami tėvai ir pedagogai su nutarimu.
- Tėvai, mokytojai, klasės auklėtojas, specialistai fiksuoja pokyčius;
- Mokyklos specialistai, esant reikalui, rekomenduoja vaiką kompleksiniam tyrimui ar konsultacijoms specialistams kitose įstaigose;
- Specialistai, dirbantys gydymo ar konsultacinėse įstaigose, centruose, konsultuoja, teikia metodinę pagalbą bei rekomendacijas darbui su vaiku mokykloje.