Pagalbos vaikui planas


I etapas:
  1. Problemos išsiaišinimas;
  2. Problemos sprendimas tarp mokytojo, tėvų ir vaiko.
II etapas:
  1. Mokytojas išbando kitus mokymo būdus ir metodus, įvairias bendravimo formas;
  2. Mokytojas pagal galimybes teikia individualią pagalbą;
  3. Mokytojas informuoja tėvus ir klasės auklėtoją apie iškilusią problemą;
  4. Tėvai, klasės auklėtojas, mokytojas konsultuojasi su specialistais.
III etapas:
  1. Mokytojas keičia metodus ir būdus. Tėvai, klasės auklėtojas stebi vaiko pokyčius;
  2. Klasės auklėtojas, mokytojas kreipiasi į spec. ugdymo komisiją arba prevencinę darbo ir socialinės pedagoginės pagalbos vaikui grupę;
  3. Spec. ugdymo komisija tiria vaiką arba prevencinio darbo ir socialinės pedagoginės pagalbos vaikui grupė analizuoja situaciją, teikia konsultacijas;
  4. Supažindinami tėvai ir pedagogai su nutarimu.
IV etapas:
  1. Tėvai, mokytojai, klasės auklėtojas, specialistai fiksuoja pokyčius;
  2. Mokyklos specialistai, esant reikalui, rekomenduoja vaiką kompleksiniam tyrimui ar konsultacijoms specialistams kitose įstaigose;
  3. Specialistai, dirbantys gydymo ar konsultacinėse įstaigose, centruose, konsultuoja, teikia metodinę pagalbą bei rekomendacijas darbui su vaiku mokykloje.